Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 15:48 - ДА ТЕ ХАПНЕ ЗМИЯ В ЦЕНТЪРА НА СОФИЯ
Автор: lasto Категория: Бизнес   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
0



Сега, когато лятото е вече минало, понякога често се връщаме отново и отново към някои случаи свързани със силни преживявания. Тъй стана и с мен в една топла и приятна привечер във втората половина на месец август. Презрелите дренки са моя слабост. На ъгъла на улиците "Дунав" и "Св.Св. Кирил и Методий", точно срещу Министерството на строежите, в един двор  с висока дървена ограда има два големи дряна. Брането от дърветата е престъпление, но събирането на падналите на тротоара помага за почистването му. Увлечен в събирането забелязах, че колкото е по близо до оградата, толкова повече са здравите/не смачканите/ дренки. Започнах внимателно леко да подпъхвам ръка и под оградата. Когато наближих вратницата усетих убождане по средният пръст, също както, когато ни вземат кръв. Помислих, че съм се убол на някакъв трън и полюбопитствах да видя какъв е. Наведох се и....изтръпнах. Под камъка на прага, в самият край от към мен, в малка дупка се виждаше зиналата уста на змия, в която, като кълбо с конци се въртеше език. По-скоро почуствах, отколкото дочувах леко съскане. Наведох се повече и ми стана интересно. Вече виждах цялата й глава. Езикът й така се въртеше, че ми се струваше, че е с два езика. Бях като омагиосан. Ако бях дете и не бях  ухапан/не знаех какво представлява змията/, сигурно бих изпитал желание да я погаля...Съвзех се. Започнах да изсмуквам от раната и да плювам. Всеки в такива случай се паникьосва. Дали заради малката рана или малката змия аз тръгнах да се прибирам. Усетих лека болка и зачервяване на ухапаното место. Веднага посетих "Пирогов". След разговор по време на прегледа от дежурните лекари, разбрах, че се касае за тазгодишно люпило и не била натрупала достатъчно отрова. Аз се заканих да отида сутринта с остър шиш и да я измъкна от дупката. Лекарката веднага се развика - да не съм посмял, защото змиите били защитени от закона и може "Зелените" дори да ме съдят. Освен това, змията не е моя, а е на къщата, където живее. И т.н. и т.н.. Влязох в първата аптека, за да закупя изписаните ми лекарства. Като чух цената им, веднага си помислих, че хората заплащат, за да ги лекуват със змийска отрова, а аз да бягам от хубавото. Много добре, но след няколко дена започнах да се обривам, цялото тяло ме засърбя силно и усетих силно затопляне. Тъй като най-близко до мен на бул. "Сливница", 208 е доктор Попова от МЦ"Авицена", веднага изтичах при нея. Освен, че купих лекарствата, но и една седмица бях на чай и хляб, а след това цял месец постих. А Вие?
Предлагам тристаен апартамент до Двореца на Децата, София НОВО СТРОИТЕЛСТВО: 0899/88 22 61,  0876/88 22 61, 0898/66 33 51, 0884/32 64 02, 02/4177938, 02/9835084.




Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lasto
Категория: Бизнес
Прочетен: 6042
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол